Wczytuję dane...
FAQ

1. Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów?

Nie, zakupy można dokonać bez konieczności rejestracji konta. Przy realizacji zamówienia bez poprzedniego utworzenia konta można zaznaczyć opcję „Kupuję bez rejestracji”. Po wypełnieniu krótkiego formularza można kontynuować proces zakupowy. Rejestracja w naszym sklepie jest jednak rekomendowana- dzięki rejestracji można uzyskać dodatkowe rabaty.

2. Jak odzyskać oraz zmienić hasło?
Aby odzyskać hasło należy skorzystać z funkcji „przypomnij hasło”, która znajduje się pod przyciskiem zaloguj się w panelu logowania. Po wprowadzeniu adresu email na który konto zostało zarejestrowanie i wciśnięciu przycisku „przypomnij hasło” zostanie wysłany link do zresetowania hasła.
Zmiana hasła jest również możliwa po zalogowaniu się. Wchodząc w zakładkę „moje konto” i wybraniu opcji „zmień moje dane osobowe”

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT

Tak, za zakupione produkty w naszym sklepie możesz otrzymać fakturę VAT. Kupując bez zakładania konta opcja ta pojawia się przy uzupełnianiu danych do wysyłki.

4. Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Towar wysyłamy niezwłocznie po dokonaniu płatności. W związku z wysyłką z różnych lokalizacji czas dostawy może się różnić. Czas dostawy widoczny jest przy każdym produkcie wystawionym w sklepie.

5. Czy mogę zamówić część która nie znajduje się w ofercie?

W tym przypadku można skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. W celu identyfikacji potrzebne będą dokładne dane części lub wyraźne zdjęcie tabliczki znamionowej. Realizacja tego rodzaju usługi może być dłuższa od standardowo dostępnych produktów.

6. Czy towar można odebrać osobiście?
Nie, nasz towar jest rozmieszczony w wielu magazynach w różnych miejscach w Polsce. Dlatego możliwa jest wyłącznie wysyłka towarów do klienta.

7. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Anulacja lub zmiana zamówienia możliwa jest jedynie do momentu podsumowania zamówienia. Po naciśnięciu przycisku „Potwierdź” w podsumowaniu zamówienie przechodzi do realizacji. Wówczas w celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy) należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie : 48 22 230 2344  biuro@gielda-automatyki.pl

9. Gdzie znajduje się firma?

Firma posiada siedzibę w Warszawie

00-105 Warszawa , Polska

ul. Twarda 18.

11. Mam problem z zamówionym produktem, co teraz?

Zawsze przy odbiorze przesyłki należy dokładnie sprawdzić czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku gdy przesyłka nosi widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki oraz skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 48 22 230 2344

12. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?

Za zakupiony towar można zapłacić na dwa sposoby:
- Płatność elektroniczna (PayPal)
- Przelew bankowy tradycyjny (PKO BP)

13. Jakie są dostępne formy dostawy?

Wysyłka w trybie standardowym lub ekspresowym. Opcje wysyłki widoczne są przy każdym produkcie wystawionym w sklepie.

14. Jak reklamować zamówiony towar?

W celu zgłoszenia reklamacji należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie : 48 22 230 2344  biuro@gielda-automatyki.pl

15. Jak zwrócić zamówiony towar?

W przypadku chęci zwrotu towaru należy jak najszybciej skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie : 48 22 230 2344  biuro@gielda-automatyki.pl

16. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym produkcie znajduje się informacja o dostępności, można ją znaleźć klikając w produkt. Informacja znajduje się pod ceną produktu. (np.Produkt dostępny! )

17. Jak skontaktować się z firmą, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na moje pytanie?

Możesz skontaktować się z nami droga telefoniczną lub mailową:

48 22 230 2344

biuro@gielda-automatyki.pl

Bardzo chętnie udzielimy odpowiedzi na każde pytanie.