Wczytuję dane...
Regulamin

O nas

Giełda Automatyki - Automation Trader oferuje swoje produkty za pośrednictwem sklepu internetowego (platformy B2B) znajdującego się w domenie gielda-automatyki.pl .

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Was (klientów przeglądających zawartość Sklepu lub składających zamówienia) z naszego Sklepu, składania zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub ich reklamowania. Treść Regulaminu możesz zapisać (CTRL + S) lub wydrukować (CTRL + P) korzystając ze zwykłych funkcji swojej przeglądarki internetowej.

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować możesz to uczynić telefonicznie pod numerem: 48 22 230 2344 lub poprzez e-mail: biuro@gielda-automatyki.pl

Poniżej znajdziesz pełne dane adresowe oraz rejestrowe naszej firmy:

Dane adresowe:
Giełda Automatyki - Automation Trader
43-100 Tychy Browarowa 21
NIP: 6462558521

Dane rejestrowe:

Automation Trader, ul. Browarowa 21, 43-100 Tychy, Poland, NIP: PL6462558521

Zakładając konto w naszym Sklepie akceptujesz niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności (której treść możesz sprawdzić tutaj). Zapoznaj się z ich treścią i nie dokonuj zakupu naszych produktów jeżeli nie akceptujesz Regulaminu lub Polityki Prywatności. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu – zostaniesz o tym poinformowany poprzez udostępnienie jednolitego tekstu Regulaminu na niniejszej podstronie. Zmiana wchodzi w życie z dniem publikacji regulaminu na niniejszej podstronie. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma wpływu na warunki umów zawartych przed dniem ich wejścia w życie.

Sprzedawane przez nas produkty

Wszystkie produkty oferowane za pośrednictwem Serwisu są wolne od wad fizycznych.

Założenie konta w Sklepie

Nabycie oferowanych przez nas towarów wymaga założenia firmowego konta w Sklepie albo podania danych firmy oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania a ponadto wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu kolejnego zamówienia.

Założenie konta wymaga podania adresu e-mail oraz ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć pełne i aktualne informacje o firmie w tym NIP, nazwa firmy, adres dostawy i dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za zamówienie.

Nie możesz przenieść uprawnień do konta utworzonego w Sklepie na nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś chronić bezpieczeństwo konta firmowego oraz zabezpieczającego je hasła, nie powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.

Możesz zarejestrować firmę w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty jeżeli posiadasz odpowiednie uprawnienia nadane przed właściciela firmy.  Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich imieniu.

Po utworzeniu konta, będziesz mógł w profilu konta podać dodatkowe informacje, np. adresy dostawy lub numery kontaktowe lub określić preferowaną formę płatności.

Składanie zamówień

Kliknięcie przycisku Potwierdź powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po wysłaniu zamówienia. Zawarcie umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Ciebie potwierdzenia zamówienia. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy uiszczoną przez Ciebie kwotę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej. Zastrzegamy, że zamówione produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny.

Zamówienia realizujemy na terenie Polski.

W przypadku podania terminu dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie podawane przez nas ceny są cenami netto. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą własnością.

Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem zamówienia.

W naszym Sklepie oferujemy następujące rodzaje płatności: Płacę online PayU, Przelew na konto bankowe (Bank: PKO BP , SWIFT: BPKOPLPW 33 1020 2313 0000 3102 0496 7297), Płacę online PayPal express (Bank: PKO BP , SWIFT: BPKOPLPW 33 1020 2313 0000 3102 0496 7297)

W przypadku każdego zamówienia zastrzegamy sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności.

Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu.

Prawa własności intelektualnej

Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.

Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa własności intelektualnej do nazwy, znaków towarowych, domeny, formy, grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych partnerów handlowych.

Przesłane informacje

Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie Regulaminu.

Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek odpowiedzialność.

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu

Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu są następujące:

  1. Dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet;
  2. Przeglądarka internetowa.

Odstąpienie od umowy

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 7 dni, bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz powiadomienie przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego, pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 30% wartości zamówienia. 

Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila).

Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy Ci należną kwotę. Zwrot płatności pomniejszonej o 30% opłatę manipulacyjną,  nastąpi automatycznie na konto użyte przez Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy inny sposób zwrotu.

Możemy odmówić dokonania zwrotu należności do chwili otrzymania zwracanego produktu. 

Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam niezwłocznie, jednak nie później niż dwa dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. 

Warunkiem zwrotu produktu jest jego nienaganny stan oraz brak oznak użytkowania!

Giełda-automatyki może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie do 7 dni od złożenia zamówienia przez kontrahenta.

Procedura reklamacji

Każdą reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Postaramy się rozpatrzyć Twoją reklamację jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 60 dni. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego konta w Sklepie lub poprzez e-mail, a jeżeli te dane nie będą nam znane - pisemnie.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoja korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy Ci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 

Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.

W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku będziesz reklamował produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego.